tisdag 9 september 2014

Årets snyggaste flaska

Bild från Blossa.se
... och ja, lavendel känns ju lite tantgarderob. Och som jag skrev till Helena på Instagram: "Jag har inget emot tantgarderober, men jag vill nog inte ha dem i munnen..."
Å andra sidan har jag lärt mig att man ska smaka innan man dömer ut nått, så det får jag väl göra i alla fall. Men jag kommer inte köpa en hel flarra, utan ser till att få smaka på någon annans ;)
     Men Helena skrev också om den där nya glöggen "Frisk" och den låter ju hiskeligt god och ska jag verkligen testa!!!
Bild från Blossa.se

Ni andra då, vad tycker/tänker ni?
Några lyckliga bloggers har ju fått smaka i dag och verkar ha en lite ljummen inställning till en om jag uppfattat rätt "svag" smak.

Flaskan är ju snygg i alla fall, och det är ju roligt att det är något lite annorlunda i smaken måste jag säga. Men jag vill fortfarande ha en hallon eller päronglögg som årsglögg någon gång!
Vilken är er drömsmak?

//Jessica


1 kommentar:

  1. Nu dricker jag ju inte alkohol, men även om jag gjorde det skulle jag inte vilja ha en glögg med lavendersmak...låter hemskt!
    Jag beställde juletiketterna från adlibris tillsammans med några andra julböcker - ser fram emot det paketet! Ser oxå verkligen fram emot att läsa om dina egengjorda julklappar - all inspiration godtages tacksamt!!! Håller på att försöka fundera ut vad jag kan göra för olika ätbara julklappar tilll alla olika släktingar... Julkram!

    SvaraRadera