söndag 7 september 2014

Jul i Lalolandet på Pinterest

Jag är som vanligt rätt mycket efter när det gäller nya saker, det har jag alltid varit och kommer förmodligen alltid att vara. Jag är helt enkelt för lat för att kolla upp saker ordentligt.
Så blev det såklart ännu denna gång när jag upptäckte Pinterest.
Det öppnades bokstavligt talat en HELT NY JULVÄRLD(klyshigt va) för mig!!!

Jag har nu suttit sen januari och samlat på mig pins och inspiration - för det är främst inspiration det handlar om, och vackra bilder, nya ideér och att kunna förlora sig själv i det ett tag.

Så även om Pinterest inte är nytt för er mina vänner, så är kanske "Jul i Lalolandet på Pinterest" nytt för er. Där kan ni kolla in mina anslagstavlor och pins och för guds skull - om ni inte redan har ett inlogg - skaffa ett! Finns hur mycket jul som helst där inne. En julnörds dröm minst sagt.

Ni kommer till mina anslagstavlor om ni klickar in er här under eller till höger på bloggen under "Facebook-grejen".

Besök Jul i Lalolands profil på Pinterest.



Och ni -. om det är någon av er som har julpins på Pinterest så säg till så lägger jag till er! Ja, ni hör ju själva; jag är som ett barn på julafton =)

//Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar