torsdag 29 december 2011

R E A

Mellandagarna stavas oftast R E A numer. Jag kan ärligt säga att jag tänker att jag ska ut och shoppa varje år men inte gör det. Dels för att jag vägrar lämna hemmet på juldagen och annandagen, sedan brukar det inte finnas jättemycket pengar kvar och framförallt så hatar jag att gå i affärer med en massa, massa människor. Än värre är en massa människor som sliter och river i saker.
Men det fina med internätet är ju att kunna mellandagsreashoppa online (att säga och skriva ordet "online" gör att det känns som jag är en 45-åring amerikansk hemmafru med mammafrisyr som precis lärt mig att använda internet och gör det på exakt samma tidpunkt varje dag..men det här var bara en parantes)!!!

Framförallt älskar jag att köpa julsaker billigt. Jag hade t.ex behövt ta mig till Åhlens och köpa den där "tavlan" med julmotiv, men jag orkar inte ta mig dit idag. Vi ska till mataffären, systemet och toys´R us - det får räcka!
Men här kommer i alla fall en lista med REA på julsaker.
Mycket nöje ;)


SLÖJD-DETALJER


JOTEX

NORDLJUS 

MIXIN 

ELSAS HEM 

BROARNE 

CDON

1 kommentar:

  1. Kan bara hålla med, visst är internet bra att mellandagsreahandla på! Jag gillar att fynda men älskar att softa hemma de dagar som jag inte jobbar i mellandagarna. Lite klick här och lite klick där, fast inte så mycket för som du skriver så är kassan lätt lite skral efter julen.

    SvaraRadera