tisdag 3 november 2015

MEn alltså....

Har ni någon gång varit så fulla av jultrams, ideér och pyssel att ni inte kommit någon vart med det hela? Så är jag just nu, sen är jag rätt stressad också i och för sig;
min tjänst upphör den 31 dec. Jag ska börja jobba igen 1:a jan. då min sambo går på föräldraledigt...sjukt dålig tajming, och jag börjar känna jobbstressen. Hade jag bara vetat att jag har ett jobb i typ april, då hade jag varit lugn även om det blivit tufft i 4 månader. Men nu - ovissheten is killing me rent julmysmässigt!

Tills jag fått iväg lite fler ansökningar lämnar jag er med denna sista-minuten-klapp / sista-minuten-gå-bort-presse:

Ljus i lite fint papper med ett bokmärke, snöre, klistermärke eller juletikett på!
Det här går att variera i oändlighet - och ljus funkar ju alltid i juletid.
/Jessica

2 kommentarer:

  1. Så trist! Jag håller tummarna för att du får ett gott besked snart och kan njuta av julen i lugn och ro :D

    Ha det så gott du kan!
    Linda

    SvaraRadera