torsdag 14 november 2013

En jobbig vecka och tågpropp

Det har varit en tuff vecka. Som tur är börjar den gå mot ledighet och vila. Dessvärre var tanken att jag skulle upp till Stockholm(och sambon till Skåne), men med en massa inställda tåg, ersättningsresor tvärs över landet och förseningar så vette tusan om jag pallar med tanke på hur veckan varit. Får se i morgon vad Sj-prognosen säger....sen måste jag ju tänka på att jag ska ta mig hem på söndag också!

Skulle jag inte lyckats ta mig i väg så har jag i alla fall den här att ägna helgen åt =)
Den damp ner i lådan i dag - riktigt bra verkar den och jag har inte riktigt bestämt mig för om den kanske blir en julklapp till någon eller om jag behåller den själv.


Tack igen till Cecilia på Svensk Jul !
/Jessica

2 kommentarer:

  1. Vad tråkigt det är att man inte kan boka en tågresa och vara säker på att man kommer fram som man ska. Hoppas det funkar för dig...

    SvaraRadera
  2. Hej!

    Jag heter Linda Axelsson och är journalist på Östgöta Correspondenten i Linköping. Jag ska göra en serie inför jul och är på jakt efter en julbloggare att porträttera. Personen ska vara aktiv i sitt bloggande och bo i västra Östergötland, det vill säga i området kring Linköping, Motala, Vadstena, Mjölby, Ödeshög. Skulle du känna till någon sådan så får du mer än gärna tipsa mig. Jag har mejladress: linda.h.axelsson@corren.se och mobil: 0708-280 560.
    Solsken
    //Linda

    SvaraRadera