torsdag 24 november 2016

Julafton - blott en månad bort

Ja, men alltså klyschan är så sann: va fort tiden går!
En månad till julafton och julen börjar pocka på överallt - härligt!
Jag har haft en fullspäckad vecka, men just i dag vabbar jag en ögoninflammerad liten galning som jag äntligen fick ner i sängen 13.30 (själv har jag varit vaken sen strax innan 04.00, tackar som frågar ...) så nu sitter jag här äntligen.
Jag älskar att det börjar bli jul i butiker och ute på gatorna. Här är lite inspobilder från Linköping.
Konsert och Kongress levererar ALLTID när det gäller jul.

Julgran i gallerian Gränden

Takdeko. från Gränden. Det är såååå fint därinne nu.

Gran utanför Newport
 Inne i Gränden i Linköping ligger Newport Det är ju en affär som är på tog för dyr för mig och som jag känner mig sådär malplacerad i när jag går in i. MEN: Det finns nog inte en enda affär i hela Lkpg som slår deras juldisplay. Alltså...MAGISKT! Det är som att komma rakt in i en amerikans juldröm och det enda som saknas är Benjamin Syrsa och ett litet rött ljus. Helt underbart och julgrejerna var inte alla så dyra heller. Jag kommer garanterat gå tillbaks ett par gånger för julkänslans skull =)

Har ni någon sådan där affär där ni bor - en som toppar alla andra på julkänsla?
Julkulor i korg ...så juligt så jag smäller av!

Nu ska jag ta mig igenom en jultidning innan lilla sovtrollet ska upp igen.
/Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar