söndag 30 september 2018

Julplanering in the making

Jag har haft span på den länge: Cath Kidsons, Christmas Organiser, och förra veckan meddelade Bokus att den äntligen hade kommit in. Jag beställde den på en gång och i fredags kunde jag hämta ut den. 
Alltså den är sååå fin!


"Att göra"

Vilka ska få julkort i år?

Julbords/glöggparty-meny

Julanteckningar
Som sagt; jag älskar den- för den är så fin. och den känns lite retrojulig, vilket jag uppskattar väldigt mycket. 
Meeeeen .... den är himla stor. Jag kommer inte gå omkring med den i butikerna i december direkt. Så kanske får nästa års julplanering vara en hederlig gammal bok från Akademibokhandeln trots allt. Men att använda hemma: Absolut!

Har ni någon speciell julplanering eller kör ni mindmaps i skallen?

/Jessica

2 kommentarer:

  1. Jag planerar på lösa lappar och i mobilen, jag skulle vilja vara så där organiserad, men det lyckas jag aldrig med!

    SvaraRadera
  2. Jag har länge följt de stora amerikanska julplaneringssajterna, men sedan några år skapat mig en egen version av julplan. Nu för tiden finns den till stora delar på min hemsida. Jag brukar börja 10 veckor innan jul. På så sätt får jag njuta länge av förberedelserna och pyntandet som enligt mig är det bästa med julen.

    SvaraRadera