söndag 20 november 2011

Bekännelse...

..ni vet den där adaptern jag inte kunde hitta till balkongslingan. ... min sambo hittade den...
i påsen där slingan låg 
- jag hade dock lämnat påsen på balkongen (det är ju himla jobbigt att plocka undan efter sig när man gjort något nämligen) så nu är adaptern blöt efter en vecka utomhus och Oinkopplad. 
Frågan är om den torkar eller om ny slinga behövs införskaffas, vill ju inte riskera en stöt vid inkoppling?
Men jag erkänner: Inte mitt mest genialiska ögonblick. 
Note to self: KOLLA ALLTID PÅSEN !!! 
(försvar: jag tyckte påsen var så lätt så den inte kunde ligga där...men man lär av sina misstag sägs det...)
//J

3 kommentarer:

  1. Ha ha, näe...fan vad surt. Men det är skönt att höra att det finns fler som är som mig. Det där låter väldigt mycket som något jag skulle kunna göra...

    SvaraRadera
  2. Moahahaha...ja jag säger bara att sånt kan hända den bästa (och det gjorde det ju tydligen ; P). Men lite roligt är det : D

    SvaraRadera
  3. sv; Ja...tur att jag tydligen inte är ensam i alla fall ;D
    Och ja det är rätt kul. Speicellt eftersom jag bestämt hävdade att den INTE kunde ligga där eftersom jag tittat....och det trodde jag i min enfald att jag gjort också...eller..påsen kändes inte tung så..ja..
    Men nu går vi viddare tycker jag...får se om min sambo glömmer bort det bara ;)

    SvaraRadera