torsdag 20 november 2014

Och årets julvärd äääär .....

... HENRIK DORSIN!!!!!!!!!!!

Guuuu vilket bra val!!! Va glad jag blir. Jag älskar Henrik, hans humor och hans skådespelartalang. Tror det kan bli jättebra.

Bild från svt.se
Tidigare julvärdar har varit:
Jag har nog gillat de flesta - utom Weise, Oldsberg (gamla stofiler som jag har så svåååårt för) och Moraeus(som jag tycker är lite trist men en väldigt duktig musiker.)
Min favorit var ändå Sarah Dawn Finer. Det var så fint med musiken och hon är så härlig som person tycker jag. Det blev liksom lite mer än bara "pausunderhållning"

En drömjulvärd är fortfarande Lasse Berghagen som jag hoppas på varje år ;)

Va tycker ni om årets julvärd???

//Jessica

1 kommentar:

  1. Jag diggar årets julvärd, kul med lite mer humor till jul. Men vi får väl se hur det blir :)

    SvaraRadera