torsdag 17 oktober 2013

Julbord 2013

I år är första gången som jag ska gå på julbord utan "vuxna".Vi blir 6 kompisar som går och det ska verkligen bli jättekul.
Jag och sambon äter ju inte kött, så att gå på julbord är ju ibland lite väl dyrt för vår skull då det är mycket köttigt på julbord. Nu har jag dock hittat ett helt sjukt julbord med fem, jag säger FEM, omgångar att hämta mat på varpå de två första är fisk- och skaldjursrelaterade och det äter vi gladeligen.
Så vi ska gå på julbord på :
Bild: Från Karin Krut


Kolla in listan på maten...jag blir mätt bara jag läser den, men även otroligt sugen!

Blir det nått resturang-julbord för er läsare i år? 
Jessica

2 kommentarer:

  1. Jag ska iväg på julbord med sambons arbetskamrater. Skulle kunna tro att det är ett vanligt klassiskt julbord :)

    SvaraRadera
  2. Åh Gamla Linköping! Har alltid velat äta julbord där, där är ju alltid så fint till jul! Hoppas att det smakar!

    SvaraRadera