onsdag 1 oktober 2014

Julfilmstips från Hallmark

Jag är ett stort fan av julfilmer. Och ja, jag köper the cheezy ones to(även om t.o.m. jag har gränser). Och det finns inte sådär jättemånga som jag inte har sett och det är svårt att hitta nya tycker jag. Men så plötsligt när jag satt och strosade runt på nätet så slog det mig: HALLMARK

Denna myspyskanal med en massa romantiska komedier, draman etc. har ju hur mycket julfilmer som helst!!!
Bara i år så sänder de 12(TOLV) nya julfilmer från november och in i december - hur fantastiskt låter inte det?

De visas ju alltid direkt på tv eftersom de är just tv-filmer, och kan vara lite svåra att få tag på(Men jag vet att det finns en box med 5 julfilmer från Hallmark som man kan köpa för det gjorde jag till min mamma för ett X-antal år sedan, men nu hittar jag den inte på nätet tyvärr).
Men jag har lyckats hitta hur många julfilmer från Hallmark som helst på Youtube däremot. Det är mycket varierande kvalité på ljud och bild. Men söker man på filmer i HD så är det superbra, och det är HELA filmer också.

Så det får vara dagens tips.
Alltså: Youtube - Sök på Hallmark christmas movie full lenght - kolla upp de som är i HD och sen är det bara att poppa popcornen!

Här kommer ett smakprov:




Enjoy!

//Jessica

8 kommentarer:

  1. Sv: Åh, kommer du inte bli sugen när alla andra runt dig dricker det? Hur långt har du kommit i graviditeten? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Jo, jag antar det. Men jag har inte druckit någon läsk eller något kaffe/te under hela graviditeten och det känns som ett litet pris att betala. Men visst, sugen är jag!!!!
      Å andra sidan mår min IBS sååååå mkt bättre när jag inte dricker must.
      Nu är det sluttampen på v.30, så det är inte långt kvar. Det kanske får följa med en julmust till BB för att ha som "skumpa" när bebben kommit ;)

      Radera
  2. Tack för bra tips, jag brukar också kolla julfilmer på youtube!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Varsågod!
      Har du några tips på bra filmer i bra kvalité på tuben?

      Radera
  3. Tack för tipset! Man kan inte se för mycket julfilmer!

    SvaraRadera
  4. Supertips, tack för det! Nu vet jag hur jag ska fördriva kommande amningsmaraton! :)

    SvaraRadera
  5. Det går bara att se på Youtube väl? För kanalen har väl inte kommit tillbaks?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Kanalen finns i Amerika fortfarande om jag förstått rätt. Men inte här i Sverige. Eller om det är en beställningskanal i Usa...jag vet inte. Jag vet att de producerar nya julfilmer i år i alla fall så kanske kommer de ut på youtube också om kanalen stängt.

      Radera