torsdag 30 oktober 2014

JulAppar

Jag är inte särskilt bevandrad i appvärlden, men i går la jag lite tid på att leta julappar som kanske kunde vara roliga. Jag ser appar som lite tidsfördiv och mina favoriter är nog fotoappar egentligen, men här hittade jag några graits julappar.

Sökord: JUL eller CHRISTMAS

Julramar till julhälsningarna du inte orkar skicka med vanlig post

Julquiz - visserligen från 2013 - men kanske nått att ägna tid på bussen?

Julringsignaler till mobilen!

Julradio

Fotoapp som jular till dina bilder!
Den här har jag och den är lite rolig.

Mer ringsignaler


Eller varför inte lite julsingalong

Har ni några roliga, juliga appar som ni kan tipsa om?
//Jessica

3 kommentarer:

  1. Xmas radio brukar jag lyssna på, superbra :)

    SvaraRadera
  2. Ja visst är den söt! Ska nog beställa hem en till så tjejerna får en varsin :) Den är köpt hos lekvira.se

    SvaraRadera
  3. Julappar och julapor.....ack ja!

    SvaraRadera