torsdag 4 december 2014

Dagens julande



Åkte ner på stan på förmiddagen och köpte några av de sista julklapparna. Nu är det bara någon/några kvar och sen är det klart till släkt och vänner.
Fick för mig att vi skulle gå hem från stan och det tog sin lilla tid, men frisk luft fick jag i alla fall. Väl hemma damp jag ner i soffan och vilade medan min sqabo lagade lunch och efter maten slog jag in julklappar innan jag damp ner i soffan igen och sov till 17.30 ... ja, ni hör ju själva, det är inte mycket energi på den här höggravida för tillfället. Men det är helt ok med mig!

Det roligaste i dag var att jag helt otippat fick ett paket på posten!
Det innehöll min egen lilla tomtefamilj - gjord av min superduktiga vän Nova.
Familjen får stå på bordet vid ljusstaken och vara fin. Tack så mycket fina TomtHen!!!

Jens har röd luva, jag har rosa(såkalrt)
och bebis är vit och liten.
Nu har jag kollat på Ernst och måste säga att han gör sig bra mycket bättre på tv än i tidningsform - blev besviken på tidningens julnummer. Pyttelite pyssel och mest mat, inte roligt alls!

//Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar