fredag 12 oktober 2012

Ikea

Fiiiina julgranskulor.
Jag och mamma tog en tripp till IKEA i Kungens kurva för att checka in julutbudet och det mesta var nog framme nu, men lite byggnad av rum pågår.
Det var mysigt att gå där - det är nått speciellt med IKEA i jultider trots allt...

Tryckt gran på tyg blir perfekt julkalender?

Jag gillade noterna att hänga i granen

Liten krans prydd med julmuffins

De här tallrikarna blev jag helt kär i - jag vet inte varför, men de får mig att tänka på Disney...och jul.
Det fanns glas också som jag blev lite sugen på.
Nu blir det en lugn kväll i soffan med filt och julfilm - men först lite uppplockande av varor - på återseende!
//Jessica

4 kommentarer:

  1. Åh de där vita med röda ränder var ju underbara!

    SvaraRadera
  2. Härligt med jul på Ikea, får nog ta en tur dit i morgon. Vad såg du för julfilm? Behöver lite tips. Trevlig helg :)

    SvaraRadera
  3. Härligt med jul på Ikea! Känns som om de varit extra sena i år, iaf här i jönköping. Har sett någon enstaka julpryl nu iveckan när jag var på ikea. Kanske finns mer om man åker dit i helgen =),

    SvaraRadera
  4. Typiskt, jag var en helg förtidig...

    SvaraRadera