tisdag 23 oktober 2012

Julen på Facebook

Facebook ligger ju i tiden...om någon missat det ;)
Själv var jag väldigt sen med facebook, faktiskt flera år efter "alla andra", men nu finns både jag och min blogg på facebook så där får ni gärna gå in och gilla om ni vill.
Annars var tanken med det här inlägget att jag tänkte jag tipsa om en facebookgrupp jag gick med i förra veckan:  
Julsaker till salu/köpes/bytes, (det kan vara lite trubbel med länken, men då kan ni i så fall söka på namnet när ni har loggat in på facebook)

Nu finns det en egen kategori under foton i den gruppen där man kan lägga in sin julblogg om man vill - så om någon är intresserad kan ni bli vän med gruppen och sedan lägga in er där - ett litet tips såhär på morgonen.

Ha en bra dag allihop - idag blir det Svindlande Höjder och verb för min del!

//Jessica

1 kommentar:

  1. Kul, jag ska genast följa dig på fejjan. Jag har oxå en Hellys Jul-sida, bara inte lagt upp den på min blogg än. Den berömda ändan sitter kvar i vagnen...

    SvaraRadera