torsdag 9 december 2010

Lalolandets önskelista

Det finns MILJONER saker jag önskar mig faktiskt. Jag är verkligen inte någon som "inte önskar sig något". Jag önskar mig snarare allt och lite till. Men jag önskar mig sällan något dyrt.
Här kommer hintar till mina nära och kära vad som önskas under granen i år:

Från H&M shop online:
Kolla vilka söta kuddfodral...va fint i läshörnan. Som Alice i Underlandet fast korrar.


De här sakerna kommer från MissJuniversum och skulle göra sig SÅÅÅÅ bra under min gran =)



Från Bluebox kommer dessa






Och som sagt....sen finns det miljoner saker till ;)

/J

3 kommentarer:

  1. Mycket bra önskelista, kunde inte gjort den bättre själv. ;-)

    SvaraRadera
  2. SV: Helt rätt ;) Av ingredienserna att dömma kanske det inte var så svårt att lista ut vad jag skulle göra! Du är så välkommen så, men det är första gången jag gör Rocky Road så jag vet inte om de blir goda än:p

    SvaraRadera
  3. Mycket snygga saker på din önskelista. Det där kuddfodralet var helt i min smak.

    SvaraRadera