onsdag 29 december 2010

Nyårsafton 2010-2011

På nyårsafton ska vi ha ett härligt kakafoniskt samkväm med vänner på temat:
"Disco, dans och Dallas"
Det blir middag, lek och disco med härliga 80-talsdängor och tomtebloss vid 12-slaget.
Kan inte bli så mycket bättre...eller jo, det skulle vara om JR själv dök upp och berättade vem som sköt honom ;D

Jag gillar nyår. Helst ska det vara med fest och glam, strumpbyxor i minusgrader så man förfryser låren och frisyrer som satt där de skulle innan man började dansa.
Jag är så HIMLA glad att två av mina underbart roliga och sköna vänner från Stockholm kommer hit i år, för med dom kan det aldrig gå fel!
Vad gör ni på nyår i år?

Jag hoppas ni fortfarande har lediga sköna dagar, det har jag, men jag börjar känna hur jobbet pockar på min uppmärksamhet...då känns det plötsligt så himla långt till nästa jul...men det kanske det är =)

8 kommentarer:

  1. Vi ska gå ut och äta parmiddag med våra bästa vänner, sedan hem till deras hus och skålla. :) Lugnt och mysigt!

    SvaraRadera
  2. nyår är toppen, champagne och löften

    SvaraRadera
  3. Vi firar lugnt hemma, familjen och min pappa. God mat och mys.

    SvaraRadera
  4. Vi är tre par som fått barn i år, så vi ska fira ihop nyår och kolla hur det är att fira som barnfamilj.. det blir 3 rätters.. alla håller i en rätt.. vi ska hålla i förrätten.. funderar och klurar vad vi ska hitta på..

    Dock för mig är löften den viktigaste.. att även sammanfatta och kolla om året blev som jag tänkte vid förra nyår ;)

    SvaraRadera
  5. Jag ska ta det lugnt o bara slappa hemma ska bli jätteskönt.

    SvaraRadera
  6. Sv: Hahaha vad roligt. :)

    Och jag ser nu att jag tidigare påstod att vi skulle hem och skålla. Det var skåla vi tänkte göra. :)

    SvaraRadera
  7. Göra i nyår, hm ljuga ihop nåt löfte som jag ska bryta vid första bästa tillfälle och vara med min lilla familj. Känns som hundra år sen man var ute och frös i nylonstrumpor vid den här tiden.

    SvaraRadera
  8. Det låter härligt! Själv är jag nog en riktig tråkboll för jag är ingen vän av nyår. Tycker oftast nyår blir ena riktiga antiklimaxfester. Man klär upp sig och fixar värsta middagen och sedan poffar några smällar, folk blir fulla och så är allt som vanligt fast med huvudvärk dagen efter. Men så brukar jag inte bli bjuden på Dallasfester heller! :) Vi är såna där som bestämmer vad vi ska göra i sista minuten på nyår men det lutar åt god mat och mys hemma.

    SvaraRadera