tisdag 17 december 2013

Dag #17 Det bästa med att julblogga är ....

 ... det totala utloppet för julnörderiet och att man träffar andra som är likadana. Sen blir det som en uppladdning inför jul som nu har blivit ett måste för att bygga stämningen. Jag skulle absolut inte vilja vara utan det på något sätt.

....men det är himla svårt att hitta en bild som passar till det... borde jag tänkt på när jag skrev utmaningen, men den här kanske, för det var så det började ;)



 Vad tycker du är det bästa med att julblogga eller att läsa julbloggar, om du inte har en själv?

//Jessica




1 kommentar:

  1. Jag tycker att det är så kul att du valde just den här bilden, för den är min minnesbild för julbloggar. När jag såg den här bilden för några år sen vet jag att jag log och tänkte det här kommer vara något jag kommer att vilja läsa. Minns inte hur jag snubblade in på bloggen heller. Så som jag skrev till Hannele, som har en hel del bloggar, alla dessa julbloggar för mig blir det som en slags julkalender. Varje år ser jag fram emot att se vad ni "superjulbloggerskor" hittar på : D

    SvaraRadera