lördag 21 december 2013

Dag #21: Den fulaste/konstigaste julsaken som du aldrig skulle vilja ha.

Hm...det här är svårt, för jag köper det mesta runt jul... något av det fulaste jag sett i år är dock den här fisken att hänga i julgranen. Och ja, jag har både apor och ugglor, men fisk - nä, där är min grens nådd. Och den är liksom inte ens fint gjord. Skärpning Rusta!





Dagen har för övrigt varit busy busy. Förs handlade vi den sista julmaten, sedan julgranen, uppesittarbingolotterna och lite fler hyacinter. Efter det fick vi spontanbesök av min kusin med familj och busade bort en eftermiddag (sambon har somnat nu efter allt lek), sem klädde vi granen, svor när den nästan välte och nu är allt stilla...jag ska bara koka lite mer knäck för den käkade barnen upp =)

Godnatt vänner - 2 dar till jul nu!

//Jessica

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar