onsdag 25 december 2013

Dag #25 Den bästa julklappen du fick

I dag är en av årets bästa dagar. Jag gillar upptrappningen till jul och julafton är såklart en favorit. Men om jag älskar de dagarna så AVGUDAR jag mellandagarna.
När jag var liten var det alltid 2-3 jular som firades. Sen började vi mer slå i hop släkten och firade tillsammans på 1-2 dagar. Och nu är det juldagen och annandagen som bara innebär lugn, ro, vila, sova lite, spela spel, se på tv och sen äta lalo.
Men nu var det favvoklapp vi skulle prata om.
Jag älskade alla mina klappar, fick bara bra saker. Men en som smällde lite högre var den fantastiskt fina systemkamera som jag fick av min sambo:


Vilken var er bästaste julis?

//Jessica

1 kommentar:

  1. Men åh, du fick en kamera. Och en Nikon - så trevligt :) Hoppas att du blir jättenöjd med den!

    Kram och god fortsättning!
    //Linda

    SvaraRadera