måndag 23 december 2013

Dag #23: Uppesittarkväll eller ej - hur firar du in julen?

Varje år, sen jag vet inte hur länge, har vi uppesittarkväll. Det är den enda gången på året som det spelas bingolotto. Sen så dricks det glögg, äts godis, pepparkakor och i år kommer det lite ostfat också och gästspelar. Vi blir samma folk som på julafton och så hänger vi lite här, kanske spelar lite Wii och vilar in julen. Härligt och skönt!
Här får det komma en bild från förra året:


Gottebordet

JulWiiande

Hur firar ni in julen?

//Jessica

1 kommentar:

  1. Ååååå va mysigt allt låter! För mig och mina killar blir det ingen uppesittarkväll detta år; alldeles för många tröttsjukemössor för att orka :( Men jag sätter min tillit på nästa jul.. hehe..! Kramar till dig min bästaste vän!!!

    SvaraRadera